Sabtu, 30 Agustus 2014

ηση των πελατών σα

Αυτή την εβδομάδα θα παρουσιάσει 26 μικρές ιδέες για να σας βοηθήσει να απαντήσει σε καταγγελίες και δύσκολους πελάτες με πολύ μεγαλύτερη ευκολία ... .the <b> του ABC Ανάκτηση των πελατών. </ B>

<b> A </ b> ct ως αν οι πωλήσεις κάθε χαμένο πελάτη βγει από το μισθό σας.

<β> B </ b> elieve το καλύτερο από τους πελάτες. Μην κάνετε το λάθος να υποτεθεί περισσότεροι πελάτες είναι έξω για να απλά να πάρει κάτι για τίποτα. Η αλήθεια είναι, λιγότερο από το 1% των πελατών επαφή με εταιρείες με απώτερα κίνητρα στο μυαλό.

<β> C </ b> ommunicate με διπλωματία και διακριτικότητα όταν τελική απάντηση είναι "όχι" και όταν εξηγούν την πολιτική της εταιρείας.

<b> D </ b> on't πει σε έναν πελάτη που είναι λάθος. Λέγοντας σε έναν πελάτη που είναι λάθος ποτέ δεν τους κάνει να θέλουν να συμφωνήσω μαζί σας. Τους ωθεί μόνο πιο δυναμικά στην αρχική τους θέση. <p>

<β> E </ b> mpathize με δυσαρεστημένοι πελάτες και επιτρέπουν αυτή εμπάθεια με την εποχή τις απαντήσεις σας.

<b> F </ b> ind έναν τρόπο να πει "ναι" σε πελάτες. Αντί να λέτε «όχι» ή πληροφορούν τον πελάτη για το τι δεν μπορείτε να κάνετε, σκέφτονται κριτικά σχετικά με το τι μπορείτε πραγματικά να κάνετε.

<b> G </ b> ive ένα συμβολικό στοιχείο το κουπόνι ως συγκεκριμένη μορφή συγγνώμης.

<β> H </ b> ave μια αίσθηση του επείγοντος. Επίδειξη με τις λέξεις και την ταχύτητα ανταπόκρισης που να πάρει στο κάτω μέρος του προβλήματος είναι εξίσου σημαντικό για σας σας, όπως είναι για τον πελάτη σας.

<b> </ b> nvolve πελάτες στη διαδικασία επίλυσης του προβλήματος. Μερικές φορές είναι πολύ χρήσιμο απλά να ρωτήσω, "Πώς θα μας δει την επίλυση αυτό;"

<β> J </ b> ot κάτω το όνομα του πελάτη και τα στοιχεία του προβλήματος που περιγράφουν, ώστε να μην χρειαστεί να ζητήσετε από τον πελάτη να επαναλάβει πληροφορίες.

<β> πελάτες K </ b> eep γνώση του χρονοδιαγράμματος και την πρόοδό σας προς την επίλυση των προβλημάτων τους.

<β> L </ b> isten με την πρόθεση να καταλάβει πραγματικά τον πελάτη σας, όχι με την πρόθεση να διακόψει, να απαντήσετε, ή να διορθώσετε.

<β> M </ b> onitor εξυπηρέτηση των πελατών σας καλεί να εξασφαλίσει το ύφος σου είναι φιλικό, εξυπηρετικό και πρόθυμο.

<β> ψηφίσματα N </ b> egotiate ότι ισορροπία τόσο τα συμφέροντα της εταιρείας σας και των πελατών σας.

<β> O </ b> στυλό η πόρτα με δυσαρεστημένοι πελάτες με ανοιχτές ερωτήσεις. Κάντε τις ερωτήσεις σας επιδείξουν ειλικρινές ενδιαφέρον για την καλύτερη κατανόηση του προβλήματος ή την εμπειρία του πελάτη.

<b> P </ b> ut τον εαυτό σας στα παπούτσια του πελάτη. Πώς θα αισθανόσουν αν το ίδιο ακριβώς πρόβλημα που συνέβη σε σας;

<β> Q </ b> uickly συγγνώμη. Ζητώ συγνώμη και όταν η εταιρεία είναι σε υπαιτιότητά του, ακόμη και όταν ο πελάτης είναι υπεύθυνος για το σφάλμα. Μια συγγνώμη προχωρεί σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία ηρεμία, διαχέοντας την οργή και την ανάκτηση της υπεραξίας.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar