Sabtu, 30 Agustus 2014

αγίδες - Τίποτα δε

Πελάτες συνεργαστεί με τους επαγγελματίες τους οποίους εμπιστεύονται. Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι μια συνεχής διαδικασία. Εδώ είναι 10 τρόποι για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους παλιούς και νέους πελάτες.

1 Κρατήστε τις συμφωνίες σας με τους πελάτες σας - Αν σας υπόσχονται παράδοση σε μια συγκεκριμένη ημέρα, φροντίστε να παραδώσει όταν είχε υποσχεθεί. Ακόμη και κάτι τόσο μικρό όσο τη στιγμή που έχετε προγραμματίσει ένα ραντεβού είναι μια συμφωνία. Κάθε φορά που θα σπάσει μια συμφωνία με έναν πελάτη, θα σπάσει την εμπιστοσύνη.

2 Δημιουργήστε ρεαλιστικές προσδοκίες του πελάτη - Βοηθήστε τον πελάτη να κατανοήσει ακριβώς τι θα κάνετε για το άτομό του. Βάλτε όρια γύρω από το τι περιλαμβάνεται στην υπηρεσία σας και τι δεν είναι. Αυτό θα δημιουργήσει επιπλέον χρεώσεις; Πώς και πότε θα πρέπει να χρέωσης του πελάτη; Ζώντας στο ύψος των προσδοκιών σας βοηθά να δημιουργήσετε τους πελάτες σας για να σας μεταφέρει στο λόγο σας.

3. Βοήθεια πελάτη να κατανοήσει τη διαδικασία - Αν ο πελάτης σας καταλαβαίνει πώς και το γραφείο σας λειτουργεί ο πελάτης μπορεί τότε να ξέρουν τι να περιμένουν και πότε να το περιμένουμε.

4. Εξηγήστε το σχέδιο και τη στρατηγική σας - Δεν έχει μόνο ο πελάτης πρέπει να κατανοήσει διαδικασία γραφείο σας, αλλά και ποιο είναι το σχέδιο και η στρατηγική είναι για την / συγκεκριμένη περίπτωση του της. Αυτό θα βοηθήσει τον πελάτη να ξέρουν τι να περιμένουν και πότε να το περιμένουμε. Η εμπιστοσύνη έρχεται όταν ο πελάτης αισθάνεται σίγουρη και άνετη με το σχέδιο και τη στρατηγική.

5. Ποτέ πάνω από την υπόσχεση - Είναι δελεαστικό να υπόσχονται ανεξάρτητα τα αιτήματα των πελατών, χωρίς διαβούλευση με ένα πρόγραμμα ή ρωτώντας αν είναι εφικτό. Πάνω υπόσχεται προκαλεί συχνά σπασμένα συμφωνίες και έτσι σπασμένα εμπιστοσύνη.

6. εξηγήσει προσεκτικά το ρόλο του πελάτη - Όταν ένας πελάτης είναι σαφής σε ό, τι του ή το ρόλο της στη συνέχεια ο πελάτης παίρνει σαφείς σχετικά με το τι μπορεί να υπάρξει πρόοδος χωρίς τη συμμετοχή του ή της και ό, τι χρειάζεται εισόδου του ή της πριν από τη μετάβαση. Να πάρει πολύ σαφής σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε για να μετακινήσετε την υπόθεσή του ή της προς τα εμπρός ο πελάτης, σας βοηθά να εργάζονται ως ομάδα και χτίζει την εμπιστοσύνη.

7. Συζητήστε πιθανές παγίδες - Τίποτα δεν διαταράσσει  pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah την εμπιστοσύνη του πελάτη περισσότερο από ό, τι όταν συμβαίνει κάτι αναπάντεχο. (Αν είναι καλό, φυσικά μπορείτε να γιορτάσετε! Ουφ!) Φρουρά ενάντια σε κάτι αρνητικό συμβαίνει ως έκπληξη συζητώντας τις πιθανές παγίδες με τον πελάτη.

8 Εξετάστε τη συμφωνία με λεπτομέρεια - Οποιαδήποτε συμφωνίες που ο πελάτης θα πρέπει να κάνουν θα πρέπει να συζητηθεί λεπτομερώς. Η εμπιστοσύνη είναι χτισμένο πάνω σε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά αυτό μπορεί να σπάσει εύκολα. Μια έκπληξη που προκύπτει από μια συμφωνία που ο πελάτης έκανε, αλλά δεν γνωρίζει διαλείμματα που εμπιστεύεστε γρήγορα.

9 Αποφύγετε κάνοντας τον πελάτη να αισθάνονται ηλίθιοι - Κανείς δεν θέλει να αισθάνομαι ηλίθιος. Εάν οι πελάτες νιώθουν ότι νομίζετε ότι είναι ηλίθιοι δεν είναι πλέον θα αναθέσει με τις ιδέες ή τις σκέψεις τους. Οι πελάτες οι οποίοι δεν αισθάνονται αποτιμάται από το επαγγελματικό μπορεί να σταματήσει να εμπιστεύεται το εν λόγω πρόσωπο. Επαγγελματίες μάλλον δεν έθεσε ως στόχο να κάνει έναν πελάτη να αισθάνονται ηλίθιοι. Στην πραγματικότητα, μπορεί να είναι μια στάση, μια ακούσια σχόλιο, ή ένα βλέμμα που δίνει στον πελάτη την εντύπωση. Να είστε ενήμεροι για τις εσωτερικές σκέψεις σας. Δείχνουν up χωρίς να το καταλαβαίνουν σας. Χρησιμοποιήστε προσεκτική γλώσσα.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar